Post by norilidile on Mar 9, 2022 8:15:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder glitch mønter ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Turtles: Legends 2022 version ▞▞▞
Ninja Turtles: Legends Role Playing lqh
sjovt spil, men på lgv30 skal du trykke flere gange på noget for at noget skal virke. konstante pop-ups til dine booster-pakker til $100, som jeg aldrig vil købe, er også super irriterende. stop popup-vinduerne og reparer berøringskalibreringen, og måske vil I have et halvt anstændigt spil. fik også andre klager, men det er godt for nu!
Jeg elsker dette spil, men det kræver meget lagerplads, og det har brug for det bedste signal, hvis det er h eller E, du kan ikke spille det også, du kan kun spille de første 30 minutter, så jeg kan kun give dig 3 stjerner.
Det er fantastisk, du kommer til at tage ned skurke og få priser og nye opgraderinger og nye gode fyre, du får også gratis opgraderinger
Jeg kunne lide det i 2018, men bare ingen opdateringer
Fantastisk spil, hvis du ikke vil bruge penge
Det er sjovt at spille og ikke en masse fejl og udfordrende
Dette spil er så fedt, at jeg ville ønske, jeg havde et gratis skin
Sjovt, men ingen nye opdateringer på spillet, og pakkerne koster for mange penge
Det er et meget godt spil, men det er meget svært at få gode karakterer. Og det er derfor, det bliver irriterende fra tid til anden.
Fremragende spil, jeg har lige prøvet niveau 100 for 20 minutter siden, og jeg har nick-skildpadderne på niveau 100
Jeg nød at spille dette spil. Det er bare, at vi har indhentet data. Kan du gøre det, så du ikke bruger data mere. Det skal være gratis
Et mesterværk i den turbaserede genre. Ninja Turtles-klassiker, Injustice 2-stilen.
Mini World: CREATA Приключения lucx
Dette er et meget fedt spil, men jeg ville ønske, at I stadig kan opdatere dette spil
Da tv-serien sluttede, håbede jeg altid på en anden sæson, men fik denne i stedet for. Jeg er glad for at kunne sige, at den har et par fejl i turneringen, men den har et fantastisk plot og fantastisk grafik. Jeg vil anbefale
Kan ikke binde andet end til facebook som gæst ingen mening i at spille og nej ikke alle vil have facebook
Det har været et ret sjovt spil, men når jeg mod bosser går op i niveau 10 gange, og pakker er heller ikke de bedste
Kundesupport er forfærdelig. De timeout din arbejdsordre efter mindre end 20 minutter for inaktivitet. De kan ikke besvare grundlæggende gameplay-spørgsmål uden en kode, som de undlader at angive placeringen af. Dybest set er det et pengesvindel. Vær opmærksom.
Rly enjoy dette spil bringer mig tilbage til da jeg var barn
Spillet er sjovt nok, men hver gang jeg starter kræver det mere data, det er frustrerende, og jeg føler mig unødvendig, hvorfor ikke bare lave en opdatering
jeg elsker det, men det er lidt vanedannende.👽😽grunden til at jeg ikke giver dette spil 5 stjerner er fordi jeg forstår hvorfor nogle mennesker ikke kan lide dette spil. for eksempel hvis du er logget ind som gæst og personen der er kommet langt ind i spillet, og føles som om han/hun kan gøre hvad som helst, og hun trykker på en bestemt knap på niveaubjælken, den lukker ned, næste gang gemmer alle dine fremskridt, så afinstallerer han/hun enten spillet, får det sur over, at den ikke reddede den, eller forsøger hårdere, men giver spillet en 3-stjerne.
Mangeårig fan af skildpadderne, så jeg vil gerne nyde at spille dette spil, men det er meget langsomme opgraderingsfigurer, og medmindre du vil købe, får du ikke nye karakterer til dit hold på et tidspunkt snart. Dette er ikke en klage mod køb i spillet, fordi jeg har lavet dem i andre spil, jeg spiller. Jeg giver det en lav vurdering, fordi der ikke er andet at gøre i dette spil end at samle karakterer for at kæmpe og komme videre gennem spillet. At se annoncer virker heller ikke for at tjene varer. Afinstallerer snart...
Fet spil
Dybest set når jeg spiller en turnering vil spillet fryse, og så bliver jeg sendt tilbage til hovedmenuen!! Løs venligst dette problem!!
Det er et godt spil, men jeg ville ønske, at du kun kunne spille på niveau 80 i pvp, fordi jeg bare smækker folk i pvp, fordi jeg er niveau 100 på de karakterer, jeg vil bruge
Du skal gøre waaaaay for meget for at få dine karakterer i niveau og udviklet. Jeg er ikke i stand til at opgradere karakterer, før jeg finder nok bytte til at gøre det. Jeg er nødt til at spille de samme niveauer gentagne gange for at få byttet. Det giver ikke mening at have så mange karakterer og gøre det så kedeligt at opgradere dem. Jeg plejede at spille spillet dagligt og brugte endda rigtige penge på dollars til andre ting. Nu logger jeg næsten ikke ind. Jeg spillede hver dag. Nu gider jeg ikke engang.
Elsker det.
Dette spil spil. 🎮 er den bedste RPG og har de bedste billeder af spilversionen. Og TMNT-spillene er de bedste med ny opdatering af karakterer.
Jeg er fan af TMNT, og jeg elsker dette spil, men jeg vil sætte mere pris på det, hvis det kan spilles offline eller offline
Godt spil meget godt spil meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget godt spil
Jeg spiller det spil før 1 år, det var godt, men det er lagy, og når jeg vil være med, står der internetforbindelse, og mit internet er fuld, så det er ikke godt
Jeg ville ønske, jeg kunne spille, og jeg er en stor tmnt-fan, men spillet indlæses ikke forbi startskærmen, det bliver ved med at dukke op med "Prøv igen, der opstod en fejl under download af aktiver, tjek venligst din internetforbindelse" og jeg har prøvet både at være forbundet til wifi og uden at være tilsluttet wifi og det ser stadig ikke ud til at virke, så ret det
Godt spil
jeg forventede noget bedre, grafikkvaliteten er dårlig UI er overlappende, spillet har brug for flere partikeleffekter og lyd, jeg kan dog godt lide minispillet, mens jeg downloader kapitlet
Kun fornøjelig på lave niveauer.. Det stinker, når du krydser niveau 50 og så videre. Totalt spild af tid, ikke sjovt. Afinstallerer det nu på lvl 70
Jeg bliver ved med at få ekstremt upassende annoncer
Vi elsker 🐢 skildpadder. Forbered dig på at male og se reklamer gentagne gange. Alligevel kan du ikke gense nogen af de klippede scener i story-mode efter niveaurækkefølge, eller hvis du springer over. Kun lydstyrke til eller fra... I autoplay kan ingen af besværgelserne omarrangeres. Pop ups for $60 betal-for-afspil-genstande, og spillets valuta er mindre værd end en zimbabwisk rupie, BOO! Raphael er den bedste!
Fantastisk app, elsker dette spil. Det eneste, jeg beder om, er, at dit hold ser på karakterudvælgelsen i turneringstilstand, det crasher meget der nogle gange selv under kampen, hvilket automatisk får brugeren til at tabe.
Fantastisk spil for casual spillere! Vil du have et spil, der ikke koster meget og har MANGE fantastiske karakterer? Det er det, du vil spille. Seriøst, det er fantastisk. Du vil ikke føle, at du konstant spiller indhentning, du kan faktisk gøre fremskridt og bare nyde at bruge dine yndlings Turtles-karakterer! Seriøst, hvis du er TMNT-fan af de originale tegneserier, den første tegneserie eller 2012-serien, er dette DET BEDSTE TMNT-spil, du kan spille!
At prøve det... Det virker lovligt lol... Selvom jeg må sige, det virker ret dyrt, hvis du tænker på at bruge nogen form for kontanter LMAO 😂😂😂, sådan set ret absurd. SFX er slukket og ser ud til, at kun et par lyde er i kraft. Prøver det dog. Opdatering 29. december... Stadig ingen SFX og turneringer fryser meget! Spillet er dog okay. Men priserne er for absurde til overhovedet at prøve at bruge penge, nej tak, medmindre priserne falder med mindst 75 %
kan I ikke bare lave et candy crush-stilspil med ninjaskildpadderne, mens de låser op for nye karakterer.
Jeg var begejstret, men da jeg først var installeret, kunne jeg ikke spille, da spillet ikke reagerede meget på, at jeg trykkede på de forskellige ikoner. Jeg spiller flere andre spil i øjeblikket og ingen problemer med noget andet spil.
Jeg har en dårlig oplevelse med dette spil. Jeg siger dette, fordi da jeg medbragte en tigerklo for 4000 ninjastjerner, og jeg havde 4000 mere til næste gang han dukker op, gav de mig 180 tilbage. Og jeg havde 4180. Og du skal også rette, når du køber en karakter og forlader spillet, det tager de point tilbage, du fik for den karakter, og skifter karaktererne i butikken. Selvom der ikke er gået 5 timer....
Jeg plejede at elske dette spil, men nu kan jeg kun spille, når min telefonhastighed er høj.
Lækkert turn-base TMNT spil med fantastisk musik, enkel kontrol og venlig UI. Gameplayet er noget repetitivt på størstedelen af dets niveau og mangler sfx. Det største problem, som spillere bør bemærke, er, at det bliver ved med at downloade data igen (afhængigt af telefonindstillinger) fra tid til anden og ingen indholdsopdatering længere. Heldigvis er det bedste, at du ikke skal betale noget, hvis du er tålmodig nok. Jeg anbefaler det til alle, der kan lide denne type spil og et must for alle TMNT-fans.
Gameplay og grafik er godt! Priserne for kortpakkerne er ret høje.
Super fedt hvis man er turtles fan
God kamp. Ikke annoncer, der dukker op. Nem betjening, fantastisk kampstil, hvis du kan lide kamp efter tur. Masser af karakterer at låse op
Forfærdeligt kortsynet. Ingen måde at springe tutorial over, hvis du har været nødt til at geninstallere af en eller anden grund, og jeg bliver ved med at sidde fast, når selvstudiet nægter at vise et vindue oven på det. Forværret.