Post by norilidile on Mar 9, 2022 8:18:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pocket Ants: Colony Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pocket Ants: Colony Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opp opplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Pocket Ants: Colony Simulator 2022 version ▞▞▞
Ekstremt avhengighetsskapende. Du kan spille hele dagen eller bare for en liten stund. Et par områder som jeg virkelig ønsker å komme med i fremtidige oppdateringer er et bedre lagringssystem (lagres automatisk når du går ut), et mer dynamisk terreng med hyppigere insentiver til å søke på kartet, et bedre system for å kontrollere mauren din. Oppdaterte kampkommandoer, hive-skinn samt et mer progressivt utseende mens du oppgraderer. Jeg har mange andre ideer, men jeg er allerede avhengig 😂 så fortsett sterke gutter 💪
Det er et morsomt spill og tvinger deg ikke til annonser, jeg skulle bare ønske at det fantes et samarbeidsalternativ
Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre nå
Elsker dette spillet. Jeg hadde et problem med spillet mitt og jeg sendte en melding til utviklerne og de skrev meg tilbake dagen etter. De hjalp meg med å fikse problemet, og hvis jeg kunne gi dette spillet 100 stjerner, ville jeg gjort det
Favorittspill uten tvil. Jeg tok sjansen med dette spillet og ble forelsket umiddelbart. Enkelt og greit. Kan være kjedelig, men det er en hyggelig opplevelse og et søtt lite maurspill.
Veldig bra
Jeg er veldig imponert over dette spillet og elsker enkelheten med utfordringer å overvinne. Jeg kan bruke timer på å spille!
Edit: siste oppdatering løste problemet i min forrige anmeldelse. Morsomt spill totalt sett. Jeg er enig med den andre anmelderen om hvordan kampene ikke er verdt det du får. Ellers er det ikke et dårlig spill. Det ville vært gøy, men hver gang jeg logger av og kommer tilbake, setter det meg tilbake til ett spesifikt punkt, så det er dessverre ingen vits for meg å spille.
Flott kunne trenge noen justeringer. Skyvestangen for arbeidsmaurene er vanskelig å flytte bare én maur når du har 150. Også bladlusen går på oppdrett hvis spillermauren din dør, dreper resten av maurene bladlusen og da er du ikke der for å beskytte konvoien. Var en 4-stjerners, men etter å ha spilt religiøst og stort sett den eneste måten å vinne på er å BETALE. Betal for bladlusfarmene betal for kamptegn.
Kom ikke engang forbi den første skjermen. Null grunn for dem til å ha min Google- eller Facebook-kontoinformasjon. Bare bruk Play Spill.
Det er et bra spill, trenger litt arbeid. For det meste fordi når du går ut mister du en del fremgang, noe som er frustrerende. Bortsett fra at jeg har hatt glede av det, vil jeg foreslå å legge til en lagre spill-knapp fordi å miste fremgang bare fordi du trenger en pause gjør at jeg nesten vil avinstallere den og vente noen måneder til feilene er fikset.
Så jeg har spilt dette spillet i noen dager, og jeg ble forelsket i det, det er morsomt. Det er tilfredsstillende bare å samle insekter og drepe folks baser. Men det er noen problemer .. som dette spillet kan bli mer tilpassbart med baser .. som du kan legge til rom som i fallout shelter ... du bør legge til feller til basen din. Dette spillet kan være griny, men det er ikke så ille. Og det er ingen annonser. Men med disse nitplukkene er det veldig gøy, dette spillet har mye potensial. Og jeg skal sjekke deg for å se den vokse
Så langt er spillet ganske morsomt, men herregud er autolagringene sjelden. Jeg forlater spillet og mister 10 minutters fremgang. Dette spillet tillater heller ikke tilpasning for basen din. da jeg gikk inn var det det jeg lette etter, men det var ikke det jeg fikk. Edit: Hyggelig å se at utviklerne er ganske aktive og løser problemer, siden min store klage ikke lenger er et problem. På grunn av dette har jeg økt anmeldelsen min til 4 stjerner.
Jeg er i nostalgi-himmelen akkurat nå!!! Det var et spill for lenge, lenge siden kalt SimAnt som broren min og jeg skulle spille i timevis. Pocket Ants er i utgangspunktet en kulere, nyere, oppdatert versjon av det. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle se en maursimulator igjen, og jeg storkoser meg med den. Jeg vil gjerne om spillermauren var lettere å skille (kanskje en annen farge eller en liten lue eller noe), men det er bare en liten detalj som ikke påvirker mye. Dette spillet er kjempebra!
Jeg likte dette spillet veldig godt... Men den siste dagen eller så har jeg ikke klart å komme forbi lasteskjermen. Den slutter å laste på samme sted hver gang. Jeg har prøvd å starte spillet, enheten min og Wi-Fi på nytt. Jeg har avinstallert og installert på nytt, prøvd å bruke forskjellige internettkilder osv. Jeg ventet til og med i to solide timer for å se om den noen gang ville fullføre innlastingen. Ingenting. Var et fantastisk spill før denne irritasjonen oppsto.
Jeg mener, det er morsomt og søtt. Men du må overlate det til gårdsmat i like timer, noe som er en stor batterisløsing og du kan ikke gjøre noe annet samtidig, og det er en svært begrenset mengde å bygge. Og kampsystemet suger, du er i utgangspunktet hjelpeløs selv, men du må fortsatt lede jagerfly inn i kamp, så hvis noe angriper deg er du død umiddelbart og må starte på nytt Pluss at det tar *evig* å spare opp jo vanskeligere å få tak i forsyninger for selv tidlige oppgraderinger Slettet
Morsomt, men for begrenset. 50 soldatmaur MAX? Det er til et punkt hvor jeg knapt kan gjøre noe nå. Du samler heller ikke ressurser i det hele tatt utenfor spillet, det meste er bare å sitte mens maur går frem og tilbake mens du får bildebrenning på skjermen fra alle ikonene på sidene. Hadde det gøy i noen dager, men jeg er lei av å male etter skapninger... Minner meg om Sim Ant som er fint. -EDIT- Jeg kjenner strategien, tempoet er problemet.Dette er bare en sakte, repeterende grind og slutter å være morsom.
5-stjerners rangering, glicher: den eneste feilen jeg vet at jeg har opplevd, er når jeg skulle kjempe mot noen, den sa at du mistet hæren din og forlot spillet av seg selv, så jeg ble forvirret over dette da jeg opplevde dette første gang tid. Vennligst fiks det. Takk skal du ha! Detaljer: Jeg liker veldig godt den nye praying mantis-huden, den ser kul ut for meg. Det er som midt i lys og mørkt som gjør at huden får en tekstur som jeg liker. ok det er alt
Hvis du liker simuleringsspill, er dette det perfekte spillet anbefaler å prøve det. Utviklere hvis du ser dette kan du lage det slik at du kan flytte basen din til et annet område
Spillkonseptet er morsomt og interessant. Selv om jeg fortsetter å miste timer med spilling når spillet tilfeldig bestemmer seg for å stenge. Så langt er den eneste løsningen jeg har funnet å avslutte spillet og åpne det igjen etter å ha kjøpt eller fullført en bygningsoppgradering for å tvinge frem en lagring. Selv da mister jeg av og til 10-15 minutter med data. Hvis de i det minste skulle implementere en måte for spilleren å lagre manuelt, ville det gjøre dette problemet mye mer utholdelig siden jeg konstant frykter når og hvor mye fremgang jeg vil miste
Ville ha gått høyere hvis jeg ikke ble utestengt, selv om jeg ikke gjorde noe
Elsker konseptet og spillet, men det er et par ting som må jobbes med. 1.) Spillet trenger ikke å ta 5 minutter å laste, det er et problem med å laste spillet opp, hvor etter at du har trykket på start, fryser innlastingsskjermen og spillet vil ikke starte selv etter lukking og gjenåpning flere ganger 2. ) Sammenfaller med #1, etter å ha beseiret eller kansellert et angrep, lastes spillet helt inn på nytt og fryser ved lasteskjermen.
Det er en treg start, men når du først begynner å spille og forstå mekanikken blir det lettere. Jeg har implementert dette spillet i morgenrutinen min og har spilt i kanskje et år nå, det er en god tid morder og raiderer andre maur for å få rosa gjenstander som tiltrekker skapninger til å kjempe eller legge til maurene dine.
Stort potensial for spillet, men litt dyrt. Jeg er litt over 24 timer inne i spillet og har nesten fullført det. Jeg brukte $3,49 for edelstener for å endre maurene mine til en ny farge. Jeg skulle ønske det var mer å tilpasse. Problemet med edelstener er at spillet er kostbart. De ber om for mange edelstener for grunnleggende ting. 100 sopp bør ikke være $2 ekte penger (200 edelstener), 100 sopp er INGENTING. Kunne brukt 200 edelstener for 2000 shroms. Spill er morsomt. Elsker kampene. Skulle ønske det var mer å utforske.
Jeg prøver å opprette en konto ved hjelp av Facebook, og hver gang den nesten går gjennom, går den tilbake til "hvordan vil du registrere deg"-skjermen.
Det er altfor sakte rundt omkring, spillet går ut på å jakte rødmaur, jakte på bladlus, reparere hæren din, se annonser, oppgradere rom, angripe en NPC som ikke har noen forsvarsstrategi, og vent det nytter ikke å angripe andre spillere og ingen spilling utenom de 10 minuttene om dagen jeg nettopp beskrev, og arbeiderne dine jobber ikke engang mesteparten av tiden med mindre du lar spillet kjøre (ikke i bakgrunnen) på disken i flere timer. Jeg ville vurdert den mer, men den er for grindy og ser ut til å være veldig tidlig alfa
Potensial betyr bare mye som gjenstår. I kamp er du redusert til å løpe rundt og prøve å få soldatene dine til å kjempe riktig uten å være involvert. Det vanlige kartet har 3 minispill hver 24. time som blir foreldet ganske raskt, og PvP-kampene er ikke morsomme på grunn av mangelen på direkte spillerinvolvering. Ingen reell inaktiv gameplay involvert heller, noe som er frustrerende gitt ressurssamlingen/slipende karakteren til spillet. For mye konsept/designarbeid uferdig.
Det er greit spillet nå som jeg har det til å fungere, men det er ingen måte for meg å velge blader i min egen base for ressurser og det er ingen måte for meg å forsvare arbeiderne mine fra andre maur og edderkopper, så igjen ville rangere høyere, men trenger litt work.the multiplayer er den verste delen av dette spillet, det må fjernes sammen og aldri settes inn igjen.
Flotte kontroller og grafikk (for typen stil som brukes). Selv spillingen er bra, men noen forslag. Det ville også vært fint å ha flere forskjellige kilder som (for eksempel) en piknikkurv, et råttent eple under et epletre, eller til og med en søppelbøtte med en burger i. Det som virkelig ville gjort dette spillet mer oppslukende er hvis spillet hadde gjenstander du naturlig ville funnet hvis du var en maur. (Ting som steiner, gresstrå eller til og med et stort tre midt på kartet for å nevne noen.)
Det er fantastisk
Flott spill, men jeg skulle ønske de legger til flere ting som sterkere maur, og når du oppgraderer dem ser de kulere ut
Dette spillet er veldig morsomt, men jeg skulle ønske et par ting var annerledes: -Du kan bare ha 150 arbeidermaur, og det krever mye honningdugg for å øke hærens kapasitet. Du bør kunne oppgradere foodprosessoren ubegrensede ganger for å få flere maur. -Du kan ikke angripe fiender selv, og du er vanligvis forsvarsløs hvis du er alene i hjørnet. -hæren du kan tilkalle på stedet er vanligvis for liten til å beseire de røde maurene og store skapningene i ett slag. Det bør starte på minst 20-25 maur om gangen.
Greit spill. Det eneste problemet jeg har er at du ikke kan spille uten WiFi. Det eneste som krever WiFi er kamper, så vi bør få lov til å spille hovedspillet uten WiFi.
Spillet er flott, jeg anbefaler deg virkelig å spille. Det er ingen tilføyelser som dukker opp etter hverandre, men jeg har en idé til de nye sjefene du kan lage, slik at vi kan slave dem og ta den til kamp, og etter slaget, hvis du er skadet eller død, trenger du mat for å gjenopplive den eller helbrede det, og du kan bare ha én sjefsfeil per kamp.Hvis dette skjer vil jeg være veldig glad.
Dette spillet startet veldig morsomt, og kampene var fantastiske. Dessverre kommer det til et punkt hvor du må opp på et betydelig nivå for å gjøre fremgang - noe som krever MASSIVE mengder tid brukt i spillet. Noe som er utrolig kjedelig da alt du kan gjøre er å gå frem og tilbake fra maurbakken til et blad over veldig kjedelig terreng for å få ressurser til å vokse. Og maurene dine fortsetter ikke å jobbe når du ikke er med i spillet. Hvis de gjorde det ville det utgjøre en STOR forskjell. Sletter.
Det første du klarte gjorde det bedre med maurkontrollsystemet. Sammenslåing av sukes den eneste måten du kan få tho den veggen er tho... PENGER for guds skyld alle dere spill har dette kanskje hvis du var mindre grådig FLERE VILLE SPILLE SPILLENE DINE godt konsept. Dårlig måte å lage det på. Og også enhver ny fyr som spiller dette spiller det for en dag, og du vil se hvor grådige disse peppene er. Takk for at du vurderer dette (ikke bli sint på meg, dette var ikke mitt første språk)
Jeg liker spillet, men det er to ting som kan forbedre det. For det første bør det være en mulighet for å få arbeidere til å transportere løv fra bladlagringskammeret til matforedlingskammeret. Etter at jeg ikke kunne finne en bladkilde på en stund, og matlageret mitt var lavt, kunne jeg ikke søke etter et annet blad fordi vi hadde så lite mat. Jeg måtte ta med løv. Jeg fant senere ut at jeg hadde en pris med foo å kreve, som reddet den. Du bør også være i stand til å ta med alle soldater i en hvilken som helst samlingsmodus.
ærlig talt litt sakte i gang, men det fikk meg absolutt til å tenke nytt om å tråkke på maur. jeg tråkker ikke på dem lenger. å bygge en hær er morsomt, men ekstremt sakte; soldater er veldig dyre. det er også en irriterende feil jeg har når du oppgraderer noe, du kan ikke klikke hvor som helst på menyen med mindre du lukker eller åpner den.
Det er bare veldig gøy
Adventure Chef: Merge Explorer パズル coow
Det er ikke dårlig. Alltid noe å gjøre i starten, så er det bare å samle masse ressurser for å kunne samle litt mer. Det er et Halloween-arrangement og den sa at jeg kunne høste gresskar, men har ikke sett et eneste. Kampen er ikke bra, men den fungerer. Mauren du kontrollerer bør også kunne angripe. Og du bør kunne like, bli gjenfødt og oppgradere til en bedre hvilken som helst art. Hvem vil ikke være en ildmaur? Eller en kulemaur, eller mange flere. Spillere som er ildmaur kan ha bladlus.
Dette spillet er fantastisk, det er litt buggy ettersom termittinvasjonen noen ganger ikke starter selv om du har ressursene, men de motarbeidet den feilen med de faktiske brannmaurene. 5 stjerner fortjent.
Kan bli et flott spill. Men det mangler nå. Statiske kart og mangel på kontroller gjør kamper veldig kjedelige. Kan like gjerne bli automatisk beregnet. Innsamling av ressurser krever ingen beslutningstaking og er bare et ork. Godt potensial med enhetssystemet, men det må jobbes mye med den grunnleggende mekanikken før dette er et spill. Lykke til folkens. Håper du gjør det.
INGEN ANNONSER! De eneste annonsene jeg har sett er de jeg velger å se. ♥️ Med forståelse for at dette er en Beta...jeg er avhengig! Flott jobb! Det er noen ting jeg ønsker å se forbedret eller lagt til, så jeg ser frem til eventuelle oppdateringer som er planlagt! Jeg ser meg selv spille på lang sikt! Jeg ga 4 stjerner fordi det er rom for forbedring.
Det er en stund siden jeg fant et spill jeg liker så godt. Det er fortsatt i beta, men det er fortsatt et veldig bra spill. Du trenger ikke bruke en haug med penger for å ha det gøy. Annonser blir aldri tvunget, oppdragsbelønningene er anstendige, og du kan ganske enkelt se korte annonser (hvis du vil) for ekstra feromon-kampsymboler. Jeg skulle ønske at PVP ga bedre belønninger. Det er for øyeblikket ikke verdt å miste 30+ tropper for å få noen ganger bare 10 mat eller 5 frø osv. Og jeg ønsker også at kampen i PVP-belønnet feromoner.
Greit spill, men det har for mange feil til at jeg kan gi det en god vurdering. Innhold for én spiller, også kjent som å bekjempe røde maur/edderkopper/ildmaur, tar omtrent 10 minutter, og så er det ingenting igjen å gjøre på 24 timer. PVP er meningsløst fordi selv som en ny spiller når jeg prøver å kjempe, kaster det meg mot en sinnsyk koloni med hundrevis av maur og flere skapninger. Den eneste måten å komme etter er å samle ressurser. Ingen big deal, ikke sant? Vel, det er fordi du må være i spillet, og det er veldig sakte.
Totalt sett er det et ganske morsomt spill. Det handler om å lage den største kolonien for å kjempe mot andre kolonier for å fremme deg selv. En merknad til utvikleren, jeg foreslår å bringe prestasjonene som kan kreves til toppen, eller flagge det litt bedre. Jeg syntes også at menyene var litt vanskelige å komme inn og ut av siden det ikke er noen "x" å lukke og når du klikker på hovedskjermen igjen, minimerer den fortsatt ikke menyen. Et midlertidig arbeid rundt for dette, foreslår jeg å lage en "hvordan" i begynnelsen.